SPATELE # RAMAT CU BARAŢ

ŢINTA: Dorsalii superiori, Spatele median

Cel mai grozav lucru la acest exerciţiu este că nu trebuie să-ţi faci probleme în legătură cu balansarea greutăţii, astfel încât te poţi concentra pe trasul cu muşchii spatelui. Asta nu înseamnă că poţi deveni neglijent, totuşi. Tot trebuie să ţii pieptul sus, iar spatele drept şi arcuit. Asta îţi asigură obţinerea maximului de beneficii din exerciţiu, în acelaşi timp protejându-te de accidentari.

PORNIRE:

Sprijină-te cu pieptul pe banca barei T, cu tălpile pe suporţi. Cu braţele extinse complet, apucă mânerele cu o priză în pronaţie (deasupra). Înconjoară mânerele cu degetele mari pentru mai multă siguranţă. Eliberează bara şi ţine-o direct în faţă.

ACŢIUNE:

Trage mânerele spre tine, mişcând coatele astfel încât să treacă de planul spatelui. Nu permite trunchiului să se ridice de pe suport. Menţine un moment contracţia de vârf înainte de a coborî greutatea încet spre poziţie de plecare. Execută numărul de repetări stabilit.

ANTRENAMENTE. EXPERT PENTRU SPATE.

Ramat cu bara T 4 (seturi) 10,8,6,42 (repetari)

TRACŢIUNI LA HELCOMETRU
RAMAT CU GANTERA
RAMAT CU BARAŢ
RAMAT LA HELCOMETRU
TRACŢIUNI

Articol preluat www.fit4pro.ro