ZIUA 6 – ANTRENAMENT CARDIO

  • ANTRENAMENT AEROBIC DE INTENSITATE MODERATĂ
  • Încălzeşte-te 15 minute folosind schema prezentată la început, excluzând pre-obosirea umerilor.
  • RAMAT LA APARATUL CONCEPT – 20 MIN – PULSUL 150
  • URCATUL SCĂRILOR, LA APARAT – 20 MIN – PULSUL 150
  • Smuls cu gantera. Apucă o ganteră grea şi las-o să atârne în faţa corpului, în dreptul genunchilor. Şoldurile trebuie să fie fl exate, genunchii uşor îndoiţi. Cu o mişcare explozivă, extinde şoldurile şi genunchii, sărind şi ridicând greutatea. În poziţia de final, braţul este întins deasupra capului.

ZIUA 7 – ODIHNEŞTE-TE. MĂNÂNCĂ BINE

DACĂ TE-AI GÂNDIT CĂ PRIMA PARTE A FOST DIFICILĂ, ÎNCĂ NU AI VĂZUT NIMIC. ULTIMELE PATRU SĂPTĂMÂNI ÎŢI VOR ÎMPINGE CORPUL CĂTRE NOI LIMITE. REZULTATE DRAMATICE NECESITĂ MĂSURI DRASTICE-ANTRENAMENT INTENS CU GREUTĂŢI , CARDIO FRECVENT, ŞI O DIETĂ ULTRASTRICTĂ. CONCENTREAZĂ-TE ŞI ATACĂ PARTEA A 2-A, ŞI VEI ARĂTA MAI BINE CA ORICÂND. TE ANGAJEZI ÎN ACEASTĂ ÎNCERCARE. EŞTI SUFICIENT DE BĂRBAT SĂ O ÎNCHEI?