Extensii inegale deasupra capului pentru triceps
Poziția inițială similară celei de la extensiile deasupra capului cu gantera pentru triceps

ABORDAREA LUI GUNNAR: “La acest tip de extensii, supraîncarci un braț, în timp ce îl incluzi și pe celălalt în mișcare, spre deosebire de extensiile cu un braț clasice.”

START: Stai drept ținând o bară EZ foarte curbată, cu o priză inegală: o mână pe porțiunea dreaptă, iar cealaltă pe porțiunea verticală a barei, cu palma spre interior. Întinde brațele deasupra capului.

EXECUȚIE: Menținând brațele cât se poate de apropiate de cap, flexează brațele pentru a coborî bara în spatele capului. Când unghiul dintre braț și antebraț depășește ușor 90 de grade, extinde brațele pentru a reveni la poziția de start. Termină numărul de repetări propus, iar apoi schimbă priza.

SFATUL LUI GUNNAR: “Încearcă să ții bara drept. Imaginează-ți că este un pahar de apă pe bară și nu vrei să-l verși. Bara ar trebui să rămână paralelă cu podeaua pe întreg parcursul exercițiului.”
În general Peterson recomandă între 6 și 20 de repetări pe set. Dacă obiectivul este creșterea masei tricepsului, numărul de repetări ar trebui să se situeze între 6 și 12. Execută acest antrenament de două ori pe săptămână. Mai mult ar însemna supraantrenament, spune el.

CURSA BRAȚELOR: rupe rutina antrenamentului pentru tricepși

– Triceps Tri-Efect

– Flotări diamant

– Extensii cu aparatul TRX sau Inelele banditului

– Flotări cu priză îngustă și flotări inverse la barele Lebert

– Flotări cu brațele apropiate la mingea medicinală

– Extensii inegale deasupra capului pentru triceps

 

Articol de Joe Wuebben. Antrenament de Gunnar Peterson, CSCS – www.muscleandfitness.ro Foto: Oriol Asensio – atlet Weider