Flotări cu brațele apropiate la mingea medicinală
Poziția inițială similară celei de la flotările clasice

ABORDAREA LUI GUNNAR: “Această mișcare folosește o suprafață instabilă, așa că mușchii acționează diferit față de cazul execuției flotărilor obișnuite. Cu o minge medicinală, exercițiul este și mai funcțional și mai dinamic.”

START: Așează-te în poziția pentru flotări, cu brațele întinse spre podea, în dreptul feței, și mâinile sprijinite pe o minge medicinală.

EXECUȚIE: Îndoaie coatele pentru a coborî controlat până când pieptul atinge mingea. Împinge exploziv pentru a reveni la poziția de start, blocând coatele și încordând puternic tricepsul la finalul fiecărei repetări.

SFATUL LUI GUNNAR: “Fă mișcarea amplă, urcând până când brațele sunt complet întinse, nu scurta traseul mișcării. Depărtează degetele pentru o priză mai bună pe minge.”
În general Peterson recomandă între 6 și 20 de repetări pe set. Dacă obiectivul este creșterea masei tricepsului, numărul de repetări ar trebui să se situeze între 6 și 12. Execută acest antrenament de două ori pe săptămână. Mai mult ar însemna supraantrenament, spune el.

CURSA BRAȚELOR: rupe rutina antrenamentului pentru tricepși

– Triceps Tri-Efect

– Flotări diamant

– Extensii cu aparatul TRX sau Inelele banditului

– Flotări cu priză îngustă și flotări inverse la barele Lebert

– Flotări cu brațele apropiate la mingea medicinală

– Extensii inegale deasupra capului pentru triceps

 

Articol de Joe Wuebben. Antrenament de Gunnar Peterson, CSCS – www.muscleandfitness.ro Foto: Oriol Asensio – atlet Weider