Flotări diamant

Poziția inițială ca la flotările la paralele clasice

ABORDAREA LUI GUNNAR: “Îmi place această mișcare pentru că nu-ți permite să te bazezi pe brațul mai puternic. Este o încărcătură inegală, deci nu o să poți termina mișcarea folosindu-te de partea mai puternică. E o bună metodă pentru a-ți echilibra forța tricepșilor.”

START: Apucă barele paralele pentru flotări și începe cu brațele extinse și corpul suspendat astfel încât trunchiul să fie perpendicular pe podea.

EXECUȚIE: Flexează coatele pentru a-ți coborî corpul spre podea, apoi lasă greutatea pe partea dreaptă când împingi pentru a reveni la poziția inițială. Coboară înapoi, apoi lasă greutatea pe partea stângă pentru a urca. Aceasta este o repetare.

SFATUL LUI GUNNAR: “Nu te ridica cu spatele arcuit de parcă ai fi o balenă ucigașă spărgând valurile. Trebuie să stai ușor aplecat înainte, astfel încât cotul să fie deasupra încheieturii. Acest mod de execuție va menține tensiunea în tricepși și va evita hiperextensia cotului.”
În general Peterson recomandă între 6 și 20 de repetări pe set. Dacă obiectivul este creșterea masei tricepsului, numărul de repetări ar trebui să se situeze între 6 și 12. Execută acest antrenament de două ori pe săptămână. Mai mult ar însemna supraantrenament, spune el.

CURSA BRAȚELOR: rupe rutina antrenamentului pentru tricepși

– Triceps Tri-Efect

– Flotări diamant

– Extensii cu aparatul TRX sau Inelele banditului

– Flotări cu priză îngustă și flotări inverse la barele Lebert

– Flotări cu brațele apropiate la mingea medicinală

– Extensii inegale deasupra capului pentru triceps

 

Articol de Joe Wuebben. Antrenament de Gunnar Peterson, CSCS – www.muscleandfitness.ro Foto: Oriol Asensio – atlet Weider