Cizelează-ţi pieptul în patru săptămîni. Varietatea şi intensitatea sunt cele două căi de a dezlănţui potenţialul de creştere al pectoralilor tăi.

Să o lăsăm pe scriitoarea Rita Mae Brown, o specialistă a misterului, să evoce starea de spirit potrivită pentru a intra în sala de culturism: „Niciodată să nu speri mai mult decât munceşti,” scrie ea. Un sfat bun, din moment ce nu e nici un mister următorul fapt – corpul tău se va modifica doar în măsura în care e forţat să crească. Dar să te sfătuim să te antrenezi şi mai intens e la fel de folositor ca a-i spune unui pilot de curse să conducă mai repede.

Încrederea în instinctele tale şi în latura ta creativă e cheia potrivită pentru a modifica antrenamentul pentru piept şi a-i culege cu adevărat roadele.

REŢETĂ PENTRU PECTORALI XXL

În cursul lunii care urmează îţi vei antrena pieptul cu o intensitate crescută, dând atenţie în acelaşi timp şi detaliilor fine ale fiecărui antrenament în parte. În fiecare săptămână te vei concentra pe un anumit aspect al antrenamentului, cum ar fi mişcările pentru pectoralii superiori şi inferiori, sau tehnicile care duc la creşterea masei, forţei, separaţiei şi pompării. Pe unele dintre acestea din urmă le foloseşti, probabil, de ceva vreme; unele tehnici sau diferite scheme de antrenament s-ar putea să fie cu totul noi pentru tine.

Acest plan de antrenament include şi o mişcare explozivă, pentru putere, care s-ar putea să fie o tehnică nouă chiar şi pentru împătimiţii sălilor de culturism. Deşi te vei bucura fără îndoială de beneficiile hipertrofiei induse de antrenamentul de forţă şi de o creştere inevitabilă a greutăţilor cu care lucrezi, trebuie să o iei treptat. La început, foloseşte o greutate mai mică până te obişnuieşti cu o anumită mişcare. În rest, alege o greutate cu care atingi epuizarea în aria de repetări indicată, exceptând cazurile în care te sfătuim altceva. Am inclus de asemenea în „meniu” un prag al intensităţii care să îţi ducă antrenamentele la un nivel superior. Urmăreşte cu atenţie instrucţiunile şi foloseşte tehnicile speciale la ultimele două seturi, dacă este cazul.

Cizelează-ţi pieptul în 4 săptămîni (I)

Cizelează-ţi pieptul în 4 săptămîni (II)

Cizelează-ţi pieptul în 4 săptămîni (III)

 

 

 

Articol de Jimmy Peña – www.muscleandfitness.ro Preluat din Fit4Pro.