Luni - Vineri: 09:00 - 21:30

Sâmbătă: 09:00 - 17:00

Duminică: închis


Sala Polivalenta

Str. Palat nr. 2, Iasi

Telefon: +4(0) 232 233 230

Email: office@flexgym.ro

­

Simte ritmul

CONTROLEAZĂ-ŢI CEASUL BIOLOGIC PENTRU A OBŢINE CELE MAI BUNE REZULTATE DE LA ANTRENAMENT ŞI DIETĂ.
Termenul de ritm circadian se referă la ceasul biologic al corpului tău. Modul în care organismul îşi organizează activitatea, de la secreţia de enzime şi hormoni la procesele care au loc când adormi sau când te

ÎNCALCĂ REGULILE

ÎNCALCĂ REGULILE. DAR… MAI ÎNTÂI CÂŞTIGĂ-ŢI DREPTUL DE A O FACE ÎN STILUL PROPRIU

Pe vremea când eram la şcoală îmi plăcea foarte mult să scriu eseuri, dar loveam mereu de reguli si eram frustrat când ce scriam era corectat de profesor cu cerneală roşie. Oriunde începeam o propoziţie cu “şi”

Cum sa te antrenezi eficient

Pentru a obtine performanta si rezultate pe masura asteptarilor, cateva reguli de baza te vor ajuta sa te antrenezi mai eficient.
Cat de bine te antrenezi si cat de eficiente sunt exercitiile pe care le realizezi de fiecare data la sala? Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi

CARNET DE ANTRENAMENT: RAMAT 

CARNET DE ANTRENAMENT: RAMAT.  LUCRAŢI CORECT.
RAMAT CU PIEPTUL SPRIJINIT
Încercaţi această variantă a ramatului din aplecat pentru a vă construi un spate mai dens şi mai plin în cel mai scurt timp.

RAMATUL DIN APLECAT a ajutat milioane de sportivi să-şi dezvolte un spate dens şi lat. În funcţie de distanţa mâinilor pe bară şi de tipul prizei (în pronaţie

CARNET DE ANTRENAMENT: KINESIOLOGIE

CARNET DE ANTRENAMENT: KINESIOLOGIE.
Întăriţi-vă spatele inferior, muşchii fesieri şi posteriorii coapselor cu acest exerciţiu classic
EXECUTIE
Aşezaţi bara pe suportul pentru genuflexiuni la nivelul pieptului. Încărcaţi bara cu greutăţi şi ataşaţi siguranţele pentru discuri.
Intraţi sub bară şi aşezaţi-vă în aşa fel încât bara să se stea pe spatele superior. Apucaţi bara.
Ridicaţi-vă prin îndreptarea picioarelor şi

CARNET DE ANTRENAMENT: PRINCIPII. PUTERE ŞI FORŢĂ

CARNET DE ANTRENAMENT: PRINCIPII. PUTERE ŞI FORŢĂ
CEI MAI PUTERNICI SUPRAVIEŢUIESC
Aceste puternice principii necesare antrenamentului pentru dezvoltarea forţei vă vor ajuta să ridicaţi mai mult şi să obţineţi noi recorduri personale.
CARNET DE ANTRENAMENT: PRINCIPII
FORŢA
… ştim că râvniţi la o forţă mai mare şi că vă străduiţi mai mult de fiecare dată când păşiţi în sală. Forţa stă la baza antrenamentului vostru şi

CARNET DE ANTRENAMENT: TRAPEZ

LUCREAZĂ-ŢI TRAPEZII
ÎNTREBAŢI UN GRUP DE 100 de sportivi care ridică greutăţi cu ce gru­pă de muşchi îşi lucrează tra­pezii şi aceştia vor răspunde probabil spatele. În timp ce alţii vor spune umerii. La asta se rezumă contradicţia în această situaţie. Dar ar fi o greşeală să încheiem prin a spune

CARNET DE ANTRENAMENT: TRICEPS

CARNET DE ANTRENAMENT: TRICEPS. Luna aceasta, construiţi-vă braţe mai mari cu tehnicile de închidere şi preepuizare.
Sfaturi privind antrenamentul:
Dacă musculatura braţelor creşte încet, încercaţi aceste programe care încorporează câteva tehnici destinate în mod normal pentru grupe de muşchi mai mari: închiderile şi antrenamentele preepuizare.
Cu închiderile, lucraţi numai prima treime din traiectoria  mişcării (ROM)
După ce

Ghid de antrenament: ABDOMINALI

PENTRU CEI MAI MULŢI OAMENI, abdominalii inferiori sunt de departe cea mai dificilă zonă de modelat a taliei, pentru că această zonă atrage de obicei mai multă grăsime decât partea de sus. O dietă curată este crucială pentru a obţine abdominali conturaţi, însă şi muşchii trebuie dezvoltaţi complet pentru acest scop. Toate cele trei exerciţii

GREUTATE PENTRU CIRCULAŢIE

GREUTATE PENTRU CIRCULAŢIE. Ridicarea greutăţilor oferă numeroase beneficii corpului. Cum ar fi braţe, piept, umeri şi picioare mai mari şi mai puternice… Ceea ce ar putea să te facă mai atractiv pentru sexul opus. Bineînţeles, în plus faţă de aceste beneficii de suprafaţă; antrenamentul cu greutăţi este bun pentru fitness,